Prejsť na obsah
Dianie na FIIT STU

14. ročník regionálneho turnaja v simulovanom robotickom futbale

30. mája 2014 o 9.00 hod.
laboratórium 1.26 na FIIT STU v Bratislave

Turnaj je určený pre študentské tímy zo strednej Európy. Všetci ktorí majú vlastného hráča a chcú si zmerať svoje sily s inými hráčmi sú vítaní.

Súťažiť sa bude v dvoch kategóriách:

  • Súťaž 2D
  • Súťaž 3D
  •  

    Je potrebné prihlásiť sa e-mailom na adresu: lekavy[at]fiit.stuba.sk.

     

    Harmonogram turnaja:

      8.30 Príprava zúčastnených tímov
      9.00 Zahájenie turnaja
      9.05 - 11.25 3D disciplíny
    11.30 - 12.00 Exhibičný 3D zápas (začiatok sa môže posunúť)
    12.00 Vyhlásenie výsledkov

     

    Ako sa prihlásiť?

    Na adresu: lekavy[at]fiit.stuba.sk treba poslať:

        • názov tímu
        • kontaktné informácie autorov
        • škola na ktorej autori študujú spolu s druhom štúdia
        • stručná charakteristika hráčov (hlavné zameranie práce, využité postupy, tím z ktorého sa vychádza atď.)
        • predbežná spustiteľná verzia hráča pre účely kvalifikácie

    V prípade akýchkoľvek nejasností odporúčame komunikáciu priamo s organizátormi.

    Organizátori si vyhradzujú právo usporiadať v prípade veľkého počtu prihlásených tímov kvalifikačné kolo, v ktorom sa rozhodne o účasti tímov na turnaji.

    Ďalšie pokyny:

    Každý tím bude mať pridelené 1 až 2 počítače. Pre svojich hráčov bude môcť tím využiť výpočtovú silu a úložný priestor pridelených počítačov. V prípade nutnosti je možné požiadať organizátorov o pridelenie ďalšieho stroja, tejto požiadavke však nemusí byť z technických dôvodov vyhovené.

    Tím je povinný dodať organizátorom spúšťacie súbory a zdrojové kódy svojho tímu, prípadne všetky ďalšie súčasti hráča potrebné na jeho beh (napríklad konfiguračné súbory), a to najneskôr do skončenia posledného zápasu turnaja. Dodané súbory budú po turnaji zverejnené. Celý tím musií byť spustiteľný jedným príkazom z príkazového riadku a tím musí tento príkazový riadok dodať spolu so súbormi hráča.

    Každý tím je zodpovedný za spustenie vlastných hráčov na turnaji a nebude tolerované zdržovanie pri spúšťaní hráčov, prípadne opakované spúšťanie hráčov (a teda aj servera). Odporúčame si spúšťanie dôkladne pripraviť a niekoľkokrát vyskúšať. Rozhodca môže udeliť výnimku z tohto pravidla v prípade, že takýto stav nastal bez zavinenia tímu.