Riadenie projektov v informatike

Tu nájdete aktuálne oznamy k predmetu Riadenie projektov v informatike. Pozrite si prosím

kde sa dozviete napr. o spôsobe organizácie predmetu, podmienkach absolvovania predmetu, nájdete harmonogram spolu s odporúčanou literatúrou.

Tieto stránky neobsahujú VŠETKY informácie k predmetu Riadenie projektov v informatike!!! Ďalšie upresnenia sa dozviete na stretnutiach.

to Homepage to Teaching to the Top

Oznamy

  • 22.6. 2004
    • Pridala som celkové hodnotenie v predmete Riadenie projektov v informatike
    • Známky do indexu budem zapisovať 24.6. 2004 o 17.00, D326.
      Ak chce niekto konzultovať výsledky, prosím, aby ste mi to vopred oznámili mailom. Je to jediný termín teraz v júni, netreba prísť osobne. Ešte plánujem jeden termín v prvom týždni zimného semestra 2004/2005 (ak bude záujem). Budem však rada, ak sa to podarí uskutočniť už teraz v júni.
    • A ešte niekoľko fotiek z obhajoby tímových projektov: Nechala som tam aj fotky v "slušnom" rozlíšení, tie však onedlho vzhľadom na priestor, ktorý zaberajú zruším.
    • Ďakujem všetkým za aktívny prístup k riešeniu tímového projektu a s tým súvisiacimi úlohami v predmete Riadenie projektov v informatike.
  • 6.5. 2003
    • Odovzdať vytlačený dokument Analýza úsilia v tímovom projekte - letný semester možno:
      • 27.5. 2004 pred skúškou z DB2 (16:30 prídem do DE150 a pozbieram...)
      • 28.5. 2004 v úradných hodinách na Študijné oddelenie FIIT (10.00-12.00)
    • Odovzdať dokument netreba osobne.
    • Odovzdanie dokumentu v jednom zo stanovených termínov je podmienkou získania zápočtu.
    • Špeciálne požiadavky na softvérové vybavenie pre prezentáciu a obhajobu tímových projektov treba zaslať mne a Petrovi Lackovi mailom najneskôr do 2.6. 2004.
  • 30.4. 2004
    • Pozrite si požiadavky na analýzu úsilia v tímovom projekte - letný semester. Termín odovzdania dohodneme na stretnutí 5.5. 2004. Pripravte si nejaké alternatívy tak, aby ste to všetci odovzdali v jednom termíne (netreba osobne), pričom najneskorší termín odovzdania je 28.5. 2004 (piatok).
    • Záverečné prezentácie tímového projektu budú
      • výberový blok SI - štvrtok, 10.6. 2004 v Klube blok B
      • výberové bloky PSS, BIT - piatok, 11.6. 2004 v Klube blok B
    • Ďalšie podrobnosti sa dozviete na nasledujúcom stretnutí k RPvI (5.5. 2004) a tiež predbežná verzia pokynov k ukončeniu tímového projektu je už aj na stránke. Prosím, aby ste ich poriadne preštudovali.
    • Ďakujem všetkým za vyplnenie dotazníka.
  • 8.4. 2004 - Tento istý oznam je aj na stránke k predmetu Tímový projekt
    • Prosím VŠETKÝCH študentov, aby vyplnili dotazník k predmetu Tímový projekt.
    • Dotazník je anonymný, t.j. v systéme sa neuchováva väzba medzi prihláseným a vyplneným dotazníkom. Uchováva sa iba informácia, že dotyčný dotazník vyplnil, resp. nevyplnil.
    • Prihlásenie do systému:
      • login je vaše priezvisko a začiatočné písmeno krstneho mena (spolu, všetko malými písmenami a bez diakritiky)
      • passwd je vaše osobné číslo
      V prípade problémov pri prihlásení mi pošlite mail.
    • Namiesto mena môžete uviesť vašu symbolickú značku. Treba uviesť číslo tímu. Číslo tímu je dôležité z toho dôvodu, že kontext jednotlivého tímu je významný pri vyhodnocovaní odpovedí - tieto výsledky žiadnym spôsobom neovplyvnia hodnotenie predmetu, zverejním iba celkovú sumarizáciu dotazníkov podobne ako v minulých rokoch.
    • Dotazník treba vyplniť najneskôr do 28.4. 2004 a treba, aby ho vyplnili VŠETCI študenti, ktorí majú zapísaný predmet Tímový projekt.
  • 15.3. 2004
    • Zo stretnutí (3.3.2004 - SI a 10.3.2004 - PSS) vyplynuli tieto úlohy:
      • Na budúce stretnutie (17.3. 2004 - SI, 24.3.2004 - PSS) si každý prinesie projektový denník spolu s aktuálnou sumarizáciou.
      • Každý tím stručne bude prezentovať spôsoby komunikácie v tíme:
        • medzi členmi tímu
        • v súvislosti s výstupmi projektu, najmä zdrojové texty programu
        • úlohy členov v tíme a štruktúra tímu z pohˇaldu riadenia
        a zároveň si pipraví stručnú informáciu k tejto téme (cca 1 strana A4)
    • Zmena v harmonograme: stretnutia 7.4. a 14.4. sa vymenia medzi výberovými blokmi, t.j. pred Veľkou nocou 7.4. bude strenutie PSS a po Veľkej noci 14.4. bude stretnutie SI.
  • 20.2. 2004
    • Pridala som hodnotenie za zimný semester v predmete Riadenie projektov v informatike.
    • Na nasledujúce stretnutie si doneste indexy - tým, ktorí budú mať záujem zapíšem zápočet za zimný semester.
  • 18.2. 2004
  • 9.2. 2004 - Tento istý oznam je aj na stránke k predmetu Tímový projekt
    • Termín prvého spoločného stretnutia v letnom semestri zverejním na tejto stránke, keď bude známy rozvrh (bude to zrejme v stredu 18.2. 2004 o 13:00 a bude spoločné pre RPvI a Tímovy projekt).
    • Na tomto stretnutí určíme rozvrh pre stretávanie jednotlivých tímov. Na to je potrebné, aby ste najneskôr do pondelka, 16.2. 2004, 14:00 doručili rozvrh členov vášho tímu spolu s preferovanými časmi pre stretnutia v prehľadnom a tlačiteľnom tvare (podobne ako v ponuke). Prosím o doručenie mailom na adresu bielik [zavináč] fiit[.]stuba[.]sk.
      Ak mi nedodáte v stanovenom termíne rozvrhy v čitateľnom a tlačiteľnom tvare, budem nutená prideliť časy bez vašich preferencií.
  • 14.1. 2004
    • Prosím všetkých týcvh, ktorí neodovzdali Analýzu vynaloženého úsilia v tímovom projekte, aby tak urobili v pondelok, 19.1. 2004 v čase 13.00-13.30 na dekanáte - miestnosť D222, pani Urbaníkovej.
    • Toto je podľa dohody posledný termín pre všetkých, ktorí chcú získať zápočet.
  • 15.12. 2003
    • Pokyny k odovzdaniu analýzy vynaloženého úsilia v tímovom projekte:
      • všetci (ktorí chcú započet :)) odovzdajú dokument analýzy vynaloženého úsilia:
        • študenti výberového bloku PSS: PSS 12. januára 2004 na skúške z APS2 (pozbiera sa na začiatku skúšky, t.j. 7:30)
        • študenti výberového bloky SI: 19. janára 2004 na skúške z Paralelného programovania (TKO v rozvrhu skúšok na 19.1. nie je naplánovaná).
      • študenti SI môžu dokument odovzdať aj skôr, resp. študenti PSS neskôr (ale iba na začiatku uvedených skúšok),
      • dokument treba odovzdať vytlačený,
      • netreba prísť osobne.
  • 3.12. 2003
  • 4.11. 2003
    • V každom zápise zo stretnutia k tímovému projektu bude
      • kontrola plnenia úloh z posledného stretnutia
      • tabuľka aktuálnych úloh, v ktorej budú jasné nové úlohy do ďalšieho stretnutia a ešte nedokončené úlohy z predchádzajúceho obdobia
    • Nasledujúce stretnutie
      • bude (vzhľadom na sviatok 17.11.) až 25.11. 2003.
      • kontrolný bod sumarizácie projektového denníka sa teda posúva na termín 25.11. 2003. Na stretnutie si každý prinesie aktuálnu sumarizáciu tak, aby ste mi ju mohli odovzdať (vytlačené, resp. okopírované na papieri, každý individuálne).
      • nezabudnite si pripraviť prezentáciu stavu riešenia tímového projektu a plán projektu do konca semestra v rozsahu cca max 10 minút (odporúčam cca 6-7 minút).
      • zároveň prosím, aby ste doniesli vytlačený posudok, ktorý máte odovzdať do 21.11. 2003 - to je to, čo som chcela povedať, ale som si uvedomila, že 17.11. ešte posudky nebudú, pritom som zabudla, že 17.11. je voľno.
    • Doplnila som fotky tímov, nechala som ich v plnej kvalite, aby ste si ich mohli stiahnuť a prípadne spracovať - za nejaký čas ich zruším, resp. nechám v menšom rozlíšení.
  • 29.10. 2003
    • Doplnila som obsah projektového denníka - kontrolný bod 17.11. 2003
    • Nezabudnite si projektový denník nosiť na každé stretnutie (sumarizáciu stači pri kontrolných bodoch).
  • 14. 10. 2003
    • Stretnutia k predmetu Riadenie projektov v informatike budú až do konca zimného semestra takto:
      • 13.00 - 14.15: výberový blok Softvérové inžinierstvo
      • 14.15 - 15.30: výberový blok Počítačové systémy a siete
      Účasť všetkých študentov na stretnutiach je povinnná.
    • Úlohy do budúceho stretnutia (27.10. 2003)
      • vymyslieť meno tímu (nemusí priamo súvisieť s témou projektu)
      • vytvoriť plagát
        • plagát bude slúžiť na identifikáciu tímu na stretnutiach RPvI
        • veľkosť plagátu A3, odporúča sa landscape
        • veľkosť písma minimálne 30pt (aby sa to dalo čítať aj z diaľky)
        • plagát sa bude používať celé dva semestre, takže si dajte záležať
        • plagát bude obsahovať minimálne meno tímu, mená členov tímu a číslo tímu
      • doplniť informácie do projektového denníka a priniesť projektový denník
      • priniesť vytlačené zápisy zo stretnutí v 4. a 5. týždni v tímovom projekte
      • poslať mailom garantovi predmetu (M.Bieliková) mailovú adresu vedúceho študenta tímu
  • 26.9. 2003
    • Stretnutia k predmetu Riadenie projektov v informatike budú spojené prvé tri týždne so stretnutiami k predmetu Tímový projekt vždy v pondelok o 13.00.
  • 16.9. 2003
    • Prvé stretnutie k predmetu Riadenie projektov v informatike a zároveň k predmetu Tímový projekt bude 23.9. 2003 (pondelok) o 13.00 v DE300.
      Účasť všetkých študentov je povinná.
      Na tomto prvom stretnutí sa dozviete o organizácii obidvoch predmetov a budeme sa venovať aj vytvoreniu tímov.
    • Pozrite si informácie k predmetu Riadenie projektov v informatike.

to Homepage to Teaching to the Top

Home
Research
Projects
Publications
Books
SCM
Teaching
Links
Last updated:
Mária Bieliková bielik [zavináč] fiit-dot-stuba-dot-sk
Design © 2oo1 KoXo