Projektový denník

Základné informácie

  • Každý si založí projektový denník.
  • Do projektového denníka si bude značiť všetky veci súvisiace s predmetmi Tímový projekt a Riadenie projektov v informatike.
  • Čo všetko tam bude, záleží od každého jednotlivca, treba však dodržať niektoré povinné časti (tieto sa budú spresňovať počas semestra).
  • Denník má slúžť najmä vám, aby ste čo najlepšie zvládli tento predmet (v zmysle osobného manažmentu), ale najmä projekty, v ktorých budete pôsobiť vo vašej ďalšej kariére. Bolo by však dobré, aby bol aspoň "trochu" čitateľný.
  • Hlavnou úlohou denníka v tomto predmete je porozumenie rozloženia času, ktorý trávite prácou v týchto predmetoch. Toto umožní (dúfam) lepšie plánovanie a rozloženie vášho času v budúcnosti.
  • Projektový denník treba nosiť so sebou!
    Na stretnutiach priebežne budem stav denníkov prezerať.

    V prípade, že si denník alebo jeho časť udržujete na počítači treba priniesť aktuálny stav vytlačený (v takomto prípade je vhodné fyzicky oddeliť zápisy v jednotlivých týždňoch, aby ste mohli iba prikladať strany).

to Homepage to Teaching to RPvI to the Top

Obsah projektového denníka

Kontrolný bod - 13.10. 2003

  • založiť si projektový denník (kúpiť zošit)
  • vytvoriť titulnú stranu projektového denníka (univerzita, odbor, názov predmetu, meno, školský rok, dátum založenia denníka)
  • vynechať 1 stranu na obsah
  • očíslovať strany v denníku (stačí niekoľko prvých strán)
  • navrhnúť tabuľku na zaznamenávanie stráveného času; musí obsahovať minimálne tieto údaje:
    • dátum
    • stručná identifikácia činnosti
    • čas (v minútach alebo v hodinách a častiach hodín)
    • poznámky
    • kto na činnosti pracoval (sám alebo identifikácia členov tímu, ktorí spolupracovali)
  • naplniť navrhnutú tabuľku odhadnutými sumárnymi údajmi (podľa činností) od začiatku semestra (úlohy súvisiace s počiatočnou analýzou predmetu a úlohy súvisiace s tvorbou ponuky a prípravou jej prezentácie)

Kontrolný bod - 25.11. 2003

  • pokračujte v zaznamenávaní a sledovaní stráveného času, túto činnosť vykonávajte pravidelne až do skončenia práce v tomto predmete
  • do denníka priebežne zapisujte všetky poznámky, nápady,... v súvislosti s tímovým projektom
  • podľa plánu činnosti identifikujte základné úlohy v tímovom projekte (predmety Riadenie projektov v informatike a Tímový projekt)
  • navrhnite tabuľku (množinu tabuliek) sumarizácia stráveného času:
    • tabuľka bude obsahovať stĺpec pre každú úlohu (resp. podúlohu)
    • v riadkoch budú jednotlivé týždne
    • bunky tabuľky budú obsahovať súčty časov pre jednotlivé úlohy (podúlohy) v rámci príslušného týždňa
    • pre každú úlohu z tabuľky sa bude dať zaznamenať aktuálny súčet časov (t.j. koľko času ste doteraz venovali úlohe) (aktuálny súčet sa bude vypočítavať každý týždeň, zvážte použitie ďalšej tabuľky)
    • bude sa dať zaznamenať aktuálny celkový strávený čas (každý týždeň)
    • pre každý týždeň sa bude dať zaznamenať, koľko času ste venovali tímovému projektu (a tiež jednotlivým úlohám, ako sa už požadovalo vyššie) v príslušnom týždni, spolu s údajmi:
      • priemerný čas venovaný týždenne jednotlivým úlohám a aj celkovo do daného týždňa
      • minimálny čas ...
      • maximálny čas ...
  • naplňte navrhnutú tabuľku sumárnymi údajmi doteraz
  • pri sumarizácii treba uvádzať časy v hodinách a nie minútach

to Homepage to Teaching to RPvI to the Top

Home
Research
Projects
Publications
Books
SCM
Teaching
Links
Last updated:
Mária Bieliková bielik [zavináč] fiit-dot-stuba-dot-sk
Design © 2oo1 KoXo