Prihláška do súťaže
- Tím sa prihlási do súťaže vypracovaním a odovzdaním prihlášky v rozsahu max. 2 strán A4 (text fontom Times New Roman, 11pt).
- Prihláška predstavuje prvotný návrh riešenia projektu
-
Obsahuje:
- kontakt na tím (minimálne mail),
- stručné predstavenie tímu,
- základnú motiváciu,
- opis kontextu a náplne projektu,
- stanovenie cieľov projektu, požiadaviek na výsledný produkt, ako aj spôsob a postup akým budú dosiahnuté. Cieľom je presvedčiť, že:
- ste identifikovali zaujímavý problém,
- zamýšľané riešenie rieši tento problém,
- ste tí správni pre riešenie projektu,
- viete aké technológie a postupy využijete na jeho realizáciu.
Priebežná správa
- Priebežná správa v rozsahu max. 2 strán ako rozšírený abstrakt vo formáte a podľa pokynov na podávanie príspevkov pre študentskú vedeckú konferenciu IIT.SRC.
- Rozšírený abstrakt stručne predstaví najdôležitejšie aspekty projektu, ktorý realizujete, motiváciu pre projekt a jeho odlíšenie od iných riešení v tejto oblasti.
- Nie je to správa o riešení, ale je to informácia o vašej inovácii, ktorú váš projekt realizuje, resp. zrealizuje, keď bude dokončený.
- Akceptované rozšírené abstrakty budú publikované v zborníku z konferencie.
Ukážka projektu v rámci študentskej vedeckej konferencie
- Každý projekt, ktorý sa zúčastňuje súťaže, sa zúčastní študentskej vedeckej konferencie IIT. SRC, uskutočňovanej na fakulte, s cieľom ukázať aktuálne výsledky projektu formou demonštrácie v stánku vo vyhradenom čase pre tímové projekty (nevylučuje to účasť jednotlivcov s inými projektmi v rámci IIT SRC).
- Prezentácia v rámci študentskej vedeckej konferencie tvorí podstatnú časť hodnotenia v druhom kole súťaže - pri výbere semifinalistov.
Výstupy semifinalistov a finalistov pre médiá
- Každý tím v 2. kole súťaže spracuje krátku prezentáciu na portál robime.it
- Semifinalisti spracujú 90 s video o svojom projekte, ktoré bude dostupné na portáli robime.it
Prezentácia výsledku projektu
- Prezentácia výsledku projektu predstavuje záverečnú prezentáciu projektu v rozsahu max. 15 minút (minimálne 4 - 5 min. ukážka) pred zástupcami investorov/zákazníkov s nasledujúcou diskusiou.
- Obsahom prezentácie je zhrnutie priebehu a výsledkov projektu – toho, čo sa podarilo i nepodarilo spraviť (s primeraným zdôvodnením). Súčasťou prezentácie je opis relevantných vlastností riešenia spojený s demonštráciou vytvoreného produktu zákazníkovi. Dôležité je tiež vyhodnotiť skúsenosti z praktického použitia produktu, resp. jeho pilotného nasadenia do prostredia zákazníka a uviesť prípadné ohraničenia, ktoré vytvorené riešenie (v súčasnosti) má. Súčasťou môže byť aj spomenutie možných rozšírení produktu a prípadných prispôsobení pre ďalšie problémy, resp. aplikačné domény (a teda ďalších zákazníkov).
- Cieľom prezentácie je presvedčiť investora/zákazníka, že vytvorené riešenie zodpovedá cieľom identifikovaným v pôvodnom návrhu projektu a má požadované technicko-prevádzkové vlastnosti. Teda že produkt je naozaj to, čo chcel, že je funkčný a prakticky použiteľný, a že ho má prebrať/zaplatiť.